omdat jij misschien maar een pijpje van 5 a 6 cm hebt gebruikt.........waarom werkt dit bij mijn 8v dan wel
gebruik je 15 cm, dan zou dat heel anders zijn..........
omdat jij misschien maar een pijpje van 5 a 6 cm hebt gebruikt.........waarom werkt dit bij mijn 8v dan wel
komt goed, maar zo netjes als die van jou? Ziet er goed uit trouwensWat je bijvoorbeeld kunt doen, ivm de aanvoer van koude lucht is het volgende:
op de foto zie je onder het gat waar de koplamp in komt te zitten nog een gat(3 hoekig). Als je dit gat iets groter maakt (netjes en geen hak en zaag werk)
Op de foto's kan ik het niet goed zien, maar ik neem aan dat er achter je koplamp een dikke slang zo je LMM ingaat zonder filter? Zet deze constructie druk op je inlaat, en heeft dat een positief effect?kun je dat gat gebruiken voor een buis, over dikke aanzuig slang, die je of in je luchtfilterhuis laat blazen (aansluiten) of op je openluchtfilter richt, die je dan dmv een luchtaanzuigbuis achter je koplamp bevestigd. bij mij dient mijn koplamp als trechter maar dat kan niet op straat.
Dat is inderdaad erg netjes, dikke kans dat ik ook de gatenboor in mijn bumper zet. Verkoopt madeno die m.a.i.s. van ze ook los? Want op de site is het uitsluitend koppelverkoop...Je ziet op de laatste foto ook onder mijn koplamp een lucht aanvoer gat. Deze kun je dan ook in je bumper monteren (soort M.A.I.S van madeno) En het mooie is het gat kun je precies paralel aan het gat van je sleep oog maken.
Daar was ik al bang voor, ik vrees dat ik mijn 33 ga volhangen met loodgieterspulgewoon een doucheputje bij de praxis of de gamma halen
ziet er (bijna) hetzelfde uit en is veeeeeeeeeeeeeeel goedkoper
NEE Goed Lezen
Nope, de buis die ik gebruik is 110 mm dus het dubbele van wat jij beschrijft...omdat jij misschien maar een pijpje van 5 a 6 cm hebt gebruikt.........waarom werkt dit bij mijn 8v dan wel
gebruik je 15 cm, dan zou dat heel anders zijn..........
okee, maar heb je een open filter die zijn lucht vanaf de zijkanten opzuigt, dus niet recht voor zich......Nope,
Wat is dat?Zo'n Green Twister idee, is daar wel iets mee te behalen?
Zoiets dus:Twister: Gesloten filter met een opening naar de voorkant van de auto. Ook verkrijgbaar met hittebestendige koude luchtslang waardoor een volledig gesloten systeem wordt verkregen. De slang wordt op de top van het sportfilter gemonteerd. Hierdoor wordt geen warme lucht van de motor gebruikt.
Op de foto's kan ik het niet goed zien, maar ik neem aan dat er achter je koplamp een dikke slang zo je LMM ingaat zonder filter? Zet deze constructie druk op je inlaat, en heeft dat een positief effect?
..