Ik heb ooit wel eens via het forum met iemand gemaild , maar ik weet niet meteen met wie .
Als je me je e-mail adres stuurt zet ik je bij mijn Alfa interesante adressen , zodat ik je zeker zal contacteren als mijn motor in de wagen ligt.
Is het mogelijk dat mijn ms al weet dat ik met een deel van de orginele elementen van Bosch ga werken ?
De MS die Funs heeft gemaakt is een totaal pakket bv: Mijn injektoren, mijn dis-bobijnen ,mijn gasklep sens + water, enz + door hem geleverd = Lambda van inovation motorsport , de kabelboom + aansluit stekkers , zekerings kastje met relais , de MS met een volledig aansluitschema .
Het kan zeker nog een maand of 7 duren voor hij er zal in liggen mijn motor , dus het zal zeker nog niet op SSAR van dit jaar zijn dat de wagen zal verschijnen maar zeker volgend jaar.
Ik zal dit jaar zeker terug komen om met de GTA/m replika te komen rijden van mijn vrienden de broers Lauria zolas vorig jaar , gewoon super zo een organisatie
Dit is de wagen met mij =

Hier is het Filmpje onboard als ik heb gereden tijdens het bertone register met slipper en al, neem gerust de tijd +/- 20min er geluid open =
www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=375966&EMB=TaF
fun fun fun