Een een algemene mededeling van huishoudelijke aard aan iedereen die mij aan het pb-en is met K&N-related zaken. Tussen de regels door was het misschien al te lezen, maar bij deze dan nog eens expliciet en in grote letters:
IK WERK NIET MEER BIJ K&N EN HEB OOK GEEN ZIN/TIJD/GELEGENHEID OM VOOR ALLERLEI MENSEN ALS INTERMEDIAIR NAAR K&N OP TE TREDEN
No offense mensen, maar iedereen kan zelf de gegevens van K&N opzoeken en contact opnemen.
Een tijdje geleden heb ik geprobeerd om een beroep te doen op mijn ex-collegae met een inkoopactie van producten voor de SCARB/het forum. Long story short kwam het er op neer dat er niks buiten de reguliere verkoopkanalen gedaan kon krijgen waardoor het voordeel wat ik dacht te kunnen realiseren zo goed als niet aanwezig was. 'Kan niet' was de boodschap. Helaas weet ik dat het wel degelijk kán, maar dan moeten de mensen wel willen. Vandaar dat ik er wel een beetje klaar mee ben. Voor de goede orde: het voorstel wat ik daar gedaan heb had K&N nog altijd geld opgeleverd en nul moeite gekost; ik had een niet onaanzienlijke, compleet voorgekauwde order willen plaatsen en alle distributie vanaf het warehouse voor mijn rekening willen nemen, er had alleen iemand wat administratieve handelingen moeten doen... maar niemand was daartoe bereid. Dus ik ben er wel een beetje klaar mee en onthoud mij sindsdien van commentaar op K&N/luchtfiltervragen op het forum.
Ik ga het product K&N niet bashen en ook niet promoten, eenieder moet zelf zijn keuzes maar maken.