1.6hf

Ervaringen verstelbare draagarmen

di jul 05, 2005 13:24

Ik wil verstelbare draagarmen laten maken die lijken op de onderste van een 105. Ik zie die wel eens. Weet iemand wie ze maakt?

Maar misschien nog belangrijker: hoe sterk zijn ze.Heeft iemand daar ervaring mee? Ik wil ze voor rallyes gebruiken en moeten wel heel blijven.

Alle tips welkom!
Gr. Peter

PS: Ik heb een tijd een 3.0 Alfetta geraced die we voor zo verlaagd hadden dat de draagarm op de bumpstops leunde. Samen met 35mm stabi geen enkel probleem. Twee seizoenen uitgehouden en later wederom toegepast.

berlinista
Guru Duplice
Guru Duplice
Contacteer: Website

RE: Ervaringen verstelbare draagarmen

zo aug 14, 2005 19:14

kijk even op de site van mugello.nl en zie daar de tuning onderdelen. Je ziet daar een verstelbare onderste draagarm.
echter een standaard 105 onderste arm is NIET verstelbaar. Je kunt wel een verstelbare BOVENSTE draagarm kopen, maar daar heb jij weer niks aan, die onderste van Mugello, daar zou je dan wel wat mee moeten kunnen.....
Rik
Political correctness is a doctrine fostered by the delusional, illogical, liberal minority, and rabidly
promoted by an unscrupulous mainstream media, wich holds forth the proposition that it is entirely
possible to pick up a turd by the clean end

Hans156
Advanced Member
Advanced Member

RE: Ervaringen verstelbare draagarmen

di sep 06, 2005 18:12

Madeno.?????? www.madeno.nl
156 18TS 16V (Nero Fuoco)

Terug naar “Tuning onderwerpen”