Ik poog de starter van het topic te helpen met een advies betreffende bandenspanning, welke uit mijn eigen ervaring komen.
Gelukkig zijn er nog mensen die me waarderen en mijn antwoorden zien als technische aanvulling op hun kennis.
De toegevoegde waarde van de suggestie zie ik persoonlijk niet zo... daarnaast doet het me pijn.
Topics als 75 turbo numerata, Dreeser en andere zijn zo een stille dood gestorven...
Inmiddels heb ik geleerd naar het positieve te kijken en ondanks alles te proberen mensen te helpen.. dit gaat steeds vaker via de telefoon of andere communicatiemiddelen dan het forum. Zoals al vaker geroepen door diverse forum-leden gaat dit ten koste van de kennis op het forum.
laten we nogmaals eens de hand in eigen boezem steken en de technische kant van het forum proberen technisch te houden. Wil je bepaalde gegevens niet kwijt, of heb je een commercieel doel, reageer dan gewoon niet en laat iedereen in zijn waarde!!
Oja, en wat Dennis zegt, beginnen op 1,8 is zo gek nog niet want je hebt idd niet even lucht als zaterdagmiddagamateur in de pitstraat.. dat was ik effe vergeten