Bedankt voor jullie antwoord. Remmen zijn mij nu duidelijk.
ciclista,
Ik weet niet of ik het verkeerd begrijp... Maar als ik dus een 2L blok met een 2L versnellingsbak (voor de langere 5de) en een 1300 achteras (die zijn allemaal toch het zelfde) Maak de auto op de snelweg te veel toeren.
Ben niet heel technisch maar de auto zal toch nooit meer toeren maken dan een standaard 1300? Je kunt alleen wel harder dus als je harder rijd maakt hij meer toeren? Ik bedoel; als ik in een standaard 1300, 120 km/p rijd dan maar ik net zo veel toeren als een 2L, met 1300 versnellingbak en een 1300 achteras. Of mis ik iets?
Ik begrijp dat een 1750 achteras hetzelfde is als een 1300 en een 1600, maar zijn ze ook allemaal even stevig? Wat zou ik moeten doen om deze "setup" betrouwbaar te maken? Tussen as Cardan?
Ik heb nog geen 1300, maar heb een hele mooie gezien en overweeg deze te kopen, ook al was ik om te beginnen alleen op zoek naar een 1750 of 2000...
Ciao,