Sandeman
Newbie
Newbie

*** Gratis onderdelen Alfetta 77 en 81 *** Nog niet opgehaald

do jan 22, 2026 00:48

Van een restauratie is het helaas nooit gekomen, de auto is al lang weg maar heb op de zolder bij mijn moeder nog enkele onderdelen liggen.
Daar mijn moeder eind vorig jaar is overleden moet het huis leeg opgeleverd worden dus als iemand deze spullen nog kan gebruiken danwel anderen kent in deze club of register dan kunnen ze gratis opgehaald worden. Het betreft hier 2 electrisch verstelbare voorstoelen en achterbank met hoofdsteunen van een jaren 80 alfetta uit de laatste modelfase. Bekleding grijs velours, prima basis voor bijv. nieuwe leder bekleding. Dan 3 portieren, LV,LA en RA van een 77 Alfetta, wel met de vierkante drukknoppen. Van deze auto ook het zwarte tapijt en een middendemper. Achterbumper van de 77er, die zonder plastic hoekstukken en de voor en achterbumper van de 81 Alfetta met clignoteurs maar zonder hoekstukken.
Verder nog een boel losse onderdelen uit het interieur en andere onderdelen, sierlijsten en bevestigingsmateriaal. Ik hoop dat ik iemand hier blij mee kan maken anders gaat het naar het grof vuil. Ik ben momenteel heel druk met het uitzoeken van spullen en uitruimen dus het liefst heb ik iemand die alles in een keer meeneemt want weinig tijd om alles los te behandelen maar wil je een aantal grotere dingen kan dat eventueel ook. Ophalen in Amsterdam Zuid voor eind Januari. Stuur bericht naar nul6 4vier 6nul 6vier 8vijf. Met vriendelijke groet, Sannen.

Terug naar “Te koop”