Na veel plezierige jaren gaat de Sud in de verkoop, wij rijden er te weinig mee en dat is zonde.
En na al die jaren is het tijd voor weer iets anders. De 916 GTV vond ik altijd al een ontzettende mooie auto en nu is de tijd om daar iets mee te doen.
Ik heb de sud destijds overgenomen van Rogier, een mooie onverprutste Sud in de mooie witte kleur Capodimonte.
Naast het reguliere onderhoud is er een nieuwe uitlaat onder gegaan (paar jaar geleden), zijn de contactpuntjes vervangen door contactpuntloze ontsteking (ombouwkit in originele verdeler).
Tevens zijn er ook een oliedruk, koelvloeistoftemperatuur en spanningsmeter toegevoegd aan het interieur, overigens zonder boren of andere grote verbouwing (buiten het plaatsen van een oliedruksensor en het plaatsen van een temperatuursonde in één van de koelslangen).
Vorig jaar zijn ook de vulhals (de metalen) en vulslang vervangen alsmede de achterremblokken.
De binnenbekleding (stoelen) heeft wel aandacht nodig, eigenlijk zou er een keer een nieuw achterruitrubber in moeten.
Kortom, een ontzettend mooie Sud die nog heel wat jaren mee kan!
Voor foto's verwijs ik even naar de marktplaatsadvertentie, het plaatsen van plaatjes op dit forum is niet echt handig.....
Vraagprijs is €10.000,- , inruil van een mooie 916GTV is ook bespreekbaar.
Op marktplaats en in het forumtopic is het één en ander terug te vinden:
Marktplaats:
https://link.marktplaats.nl/m2222027090
Forumtopic:
viewtopic.php?f=8&t=75612