Er zijn 191 resultaten gevonden

Ga naar uitgebreid zoeken

door Dennis Otten
zo jun 14, 2026 14:06
Forum: Gezocht
Onderwerp: Cilinderbussen 2lt nord (liefst nieuw)
Reacties: 8
Weergaves: 571

Re: Cilinderbussen 2lt nord (liefst nieuw)

Hallo, dat is niet duur. Ik heb alleen al een gestraald blok en een nieuwe krukas. Mocht er nog een vliegwiel bijzitten heb ik wel Intresse want die heb ik nog niet. Heb nu 4 goede zuigers en veren. Ik heb ook een nieuwe bus, ben op zoek naar 3 nieuwe het liefst. 400 vind ik wat te dichtbij een comp...
door Dennis Otten
zo jun 14, 2026 07:24
Forum: Gezocht
Onderwerp: Cilinderbussen 2lt nord (liefst nieuw)
Reacties: 8
Weergaves: 571

Re: Cilinderbussen 2lt nord (liefst nieuw)

Oh top! Wat zou je ervoor willen hebben? Je kan me ook een pm sturen
door Dennis Otten
za jun 13, 2026 20:52
Forum: Gezocht
Onderwerp: Cilinderbussen 2lt nord (liefst nieuw)
Reacties: 8
Weergaves: 571

Cilinderbussen 2lt nord (liefst nieuw)

Ik zoek 4 cilinderbussen voor een 2lt nord. Ik had m’n 2lt blok voor m’n Giulia 2 jaar geleden gekocht en helemaal uit elkaar gehaald. De bussen heb ik toen weggegooid omdat ik er toch een hc setje nieuw in zou gaan doen. Nu ben ik begonnen en zag ik dat er zuigers 7772 in zaten in hele goede staat…...
door Dennis Otten
wo apr 08, 2026 21:28
Forum: Gezocht
Onderwerp: Alfa Giulia super deuren
Reacties: 7
Weergaves: 1963

Alfa Giulia super deuren

Ik zoek naar 4 nette deuren voor m’n Giulia. Hopelijk heeft iemand nog wat.
door Dennis Otten
zo jan 25, 2015 21:15
Forum: Algemene Technische vragen
Onderwerp: Solex c40 addhe
Reacties: 1
Weergaves: 1136

Solex c40 addhe

Ik heb een 1600 nord blok met solex c40 addhe. Hoe kom ik er achter of de venturi 30mm is? Moet je de carbs dan helemaal uit elkaar halen? Met mn schuifmaat red ik het qua diepte niet. Of kan ik er vanuitgaan dat het 30mm is en geen 28?
door Dennis Otten
do mar 06, 2014 09:40
Forum: Tuning onderwerpen
Onderwerp: 2 liter nokkenassen in een 1600. veel verschil?
Reacties: 23
Weergaves: 14815

RE: 2 liter nokkenassen in een 1600. veel verschil?

Klopt dit? ben het op korte termijn wel van plan om dit een keer te doen.
door Dennis Otten
vr feb 28, 2014 10:34
Forum: Tuning onderwerpen
Onderwerp: 2 liter nokkenassen in een 1600. veel verschil?
Reacties: 23
Weergaves: 14815

RE: 2 liter nokkenassen in een 1600. veel verschil?

Dus als ik het goed heb voor een leuk 1600 blok voor op straat en redelijk betaalbaar: - Zorg dat het blok fris is! - 1600 max vlakken tot 110,5 icm met standaard zuigers. - 9/41 as - 2lt nokkenassen/ 1800/ groep 1? Of praten we over een 2lt as op de inlaat en een 1800 op de uitlaat? - Elektrische o...
door Dennis Otten
do feb 27, 2014 21:15
Forum: Tuning onderwerpen
Onderwerp: 2 liter nokkenassen in een 1600. veel verschil?
Reacties: 23
Weergaves: 14815

RE: 2 liter nokkenassen in een 1600. veel verschil?

En dominic heb je het filmpje nog gevonden? Ben wel benieuwd :D
door Dennis Otten
ma feb 10, 2014 10:05
Forum: Projecten
Onderwerp: Giulia 1300 super
Reacties: 15
Weergaves: 8901

RE: Giulia 1300 super

Mn zoontje heeft ook z'n eerste Alfa! :D

Afbeelding
door Dennis Otten
zo jan 19, 2014 18:22
Forum: Algemene Technische vragen
Onderwerp: 2.0TS 8v : 75, 155, 164. Wat is het verschil eigenlijk?
Reacties: 20
Weergaves: 9366

RE: 2.0TS 8v : 75, 155, 164. Wat is het verschil eigenlijk?

Maar krijg je een 164 motor uit de eerste serie ook relatief makkelijk in een giulia? De 75 blokken zijn toch moeilijker te vinden.
door Dennis Otten
do jan 16, 2014 22:56
Forum: Projecten
Onderwerp: Giulia 1300 super
Reacties: 15
Weergaves: 8901

RE: Giulia 1300 super

Ik heb gister het volgende gekocht en heb wat raad nodig. - speras van een 2lt - 2lt bertoneblok helemaal uit elkaar met een vastgelopen krukas (zo te zien), nokkenas is ook versleten etc etc wel helemaal compleet met vliegwiel. Nu vroeg ik mij het volgende af: Wat zou voor mij het gunstigste zijn o...
door Dennis Otten
wo jan 08, 2014 14:36
Forum: Het Forum Café
Onderwerp: Toon je gemotoriseerde tweewieler.
Reacties: 329
Weergaves: 154926

RE: Toon je gemotoriseerde tweewieler.

Dit is mijn bella! Het is een Ducati Darmah 900. Hij is 1978 en hij is helemaal opgeknapt.

Kennen jullie mijn site al: www.motortoday.nl elke dag worden er weer mooie fietsen geplaatst en tevens kan je hier al de evenementen- nieuws-tv gids etc op vinden.

Afbeelding
door Dennis Otten
zo dec 15, 2013 22:02
Forum: Projecten
Onderwerp: Giulia 1300 super
Reacties: 15
Weergaves: 8901

RE: Giulia 1300 super

Beste Rik,

heb je wellicht een fototje?

gr
Dennis
door Dennis Otten
zo dec 15, 2013 20:26
Forum: Projecten
Onderwerp: Giulia 1300 super
Reacties: 15
Weergaves: 8901

RE: Giulia 1300 super

Vandaag weer heel wat versleuteld aan mn bella. - nieuw achtebakrubber - startmotor - ruitensproeislangen - remleidingen - en nog veel kleine dingentjes Is hij weer helemaal klaar om gekeurd te worden. Heeft iemand trouwens nog ervaring met het monteren van modernere voorstoelen? Ik zou graag hoofds...
door Dennis Otten
zo nov 17, 2013 09:29
Forum: Projecten
Onderwerp: Giulia 1300 super
Reacties: 15
Weergaves: 8901

RE: Giulia 1300 super

OK thanks

Ik had er bijna 1 gekocht...

Heeft iemand nog een andere standaard stermotor liggen?

Ga naar uitgebreid zoeken