Dank je, maar ik geef toe dat ik zelf ook vind dat ik behoorlijk aan het doorslaan ben.Wat een mega gaaf project is dit zeg!!!
Ik ben nieuw hier op dit forum. Heb enkele Italiaanse motorfietsen gerestaureerd w.o. enkele Ducati's, Guzzi's en Laverda's. Ik zou nu graag een Alfa willen klaarmaken voor mezelf en ditproject is exact zoals ik het voor ogen heb. Echt geniaal mooi gedaan!! Diepe buiging!
Dank je, maar ik geef toe dat ik zelf ook vind dat ik behoorlijk aan het doorslaan ben.
Als ik het nog een keer zou moeten doen zou ik een roling resto doen, lekker rijden en prutsen, dit duurt nu al 8.5jaar....
Maak mij nou niet bang aub...Dank je, maar ik geef toe dat ik zelf ook vind dat ik behoorlijk aan het doorslaan ben.
Als ik het nog een keer zou moeten doen zou ik een roling resto doen, lekker rijden en prutsen, dit duurt nu al 8.5jaar....
Dit is dus zooooooooooooooo herkenbaar. Ik zit slechts op 5 jaar maar troost mij met de gedachten dat de rolling reso een never ending verhaal zou kunnen worden met een Alfa.