Nope, geen hele uitgebreide verhalen hier. De meeste werkzaamheden besteed ik uit.
Ik heb ten eerste de vaardigheden niet (hoewel je veel zaken gewoon een keer zou moeten leren), ten tweede heb ik de ruimte en het gereedschap niet (hm, kan ik misschien betalen van het bedrag dat ik uitspaar als ik zelf meer aan de auto's werk).
Maar de tijd die ik heb besteed ik liever aan rijden dan aan sleutelen, ook al kijk ik soms met enige jalouzie naar de kunststukjes die door anderen worden uitgehaald hier. Wat een voldoening moet dat geven...
Nadat enige jaren geleden de hele linkerdorpel en de A-zuil al een vervangen waren bij Geert Jan Peters in Kampen, was het nu de beurt aan de 'rechterbil' en de spatbordrand rechts achter. Die zagen er echt niet meer uit.
Gisteren de Spider weer opgehaald, en hij mag weer gezien worden:
(OK, OK, ik moet dat portier eens fatsoenlijk afstellen)
Ook de reservewielbak is vervangen en de naad onder de rechter hardtopbeugel is doorgelast.
Het stel is dus weer compleet: