Momenteel weer begonnen aan de Duetto die reeds drie jaar in mijn bezit is.Deze met schade gekocht.Het mooie is dat ik erbij was toen zij 13 jaar geleden vanuit Guernsey naar Ned kwam en heb er toen menig uurtje aan gewerkt in dienst van het restauratiebedrijf die de opdracht had er weer een grand old lady van te maken.
Toen al bezeten van haar.Toen er drie jaar geleden een aangeboden werd via een regioblad met schade en ik ging kijken herkende ik haar gelijk ondanks dat haar toenmalige eigenaar in een beschonken toestand haar onder de vangrail had proberen te verlagen op de Maasroute.Inmiddels heeft ze een nieuwe rode jas en is de opbouw weer langzaam begonnen.
Dan heb ik nog de Guilia nuova 1600 met org schuifdak,keihard maar met het nodige revisie werk ( rem,rubbers,koppeling ,enz.)
Last but not least .................mijn gtv6 ,rijdt als een speer maar is nu in winterslaap,zeg nu zelf ......je auto is toch nooit klaar.straks als hij wakker wordt krijgt hij nieuwe remolie en gele Carrello's.Das pas wakker worden !
gr Roger