Gevonden op het net. Is Giulietta maar erg gelijk aan vroege 105.
En die ga jij dan verzagen??Moet 'm dus wel nog opknappen, maar dat was precies wat ik zocht gezien ik er een stukje af moet zagen. Blijk het ook nog een set te zijn met de zeldzame pre-'66 inlaatbehuizing zonder carterontluchting! *)
Aha, ik snap wat je bedoeld, verbouwen wat kan, behouden wat moet!Ja, het luchtfilterhuis moet ik wat aanpassen. De "snuit" komt nu tegen de uitlaat aan, kan 'm niet eens monteren nu. Die moet dus afgezaagd worden en dan een andere vorm krijgen. De snuit is nu overigens toch helemaal ingedeukt (al zie je dat niet goed op de foto), dus moet sowieso aangepakt worden om hem weer mooi te krijgen. Dat deel zit echter onder de accubak, dus is onzichtbaar als het gemonteerd zit.
In die zeldzame pre-'66 inlaatbehuizing ga ik niks verzagen, die gaat mooi op de plank bij de onderdelenvoorraad.
Gevonden op het net. Is Giulietta maar erg gelijk aan vroege 105.
Kop verdraaien kan je vergeten!Waarschijnlijk is de pen licht conisch en wordt tijdens montage van bovenaf erin geduwd en aangetrokken met het moertje,
WD40 of kruipolie erop.
Moertje weer erop draaien maar laat wat ruimte zodat de pen in lengte richting kan bewegen.
Pomptang om moertje zetten andere kant net naast "rond"kop pen.
Eventueel eerst met griptang middels kop pen proberen te draaien zodat hij wat los komt.