Ik denk dat als je een paar nieuwe drempels op de kop kunt tikken (en zo te zien is dat geen punt) lijkt het me wel te overzien. De rest van de carosserie is wel echt goed hé? Anders is het een bodemloze put kwa werk.
Op deze foto
http://tinypic.com/2a5nbk is het duidelijk de drempel dat het moeilijkst is. De rest is toch maar grotendeels vlak plaatwerk wat je toch niet ziet en er dus ook niet echt zo op aankomt als je het optisch niet helemaal netjes krijgt. De binnendrempels zullen aan de onderkant eerst weer even voorzien moeten worden van nieuw gezond metaal en dan kun je er met een puntlastang professioneel een buitendrempel en bodemplaat aan vast lassen. Oud plaatwerk daar waar het gaat met een puntlasfrees losmaken, dan beschadig je zo min mogelijk en past de nieuwe drempel er zo in.
Nadeel van naar de sloop brengen is dat zo'n sprintje natuurlijk nooit weer komt en dat zou wel jammer zijn, het moet alleen wel te overzien zijn natuurlijk.
PS ik heb hier zelf ook nog een sprint in opbouw staan maar die is nu door en door keihard en daar heb ik 4 nieuwe en verzinkte spatborden voor liggen
.